Monday, May 10, 2010

Penekanan diri

saya di rumah sekarang
tiada apa yang di buat
tiba-tiba terngiang ngiang di telinga pada ayat ijah 'amy garang takot aku nak gurau ngn dia'
saya garang ke?betol ke? dah beberapa orang cakap saya ni garang lah apalah .
entahlah mungkin betol sebab saya akan jadi serious jika pada masa nya perlu serious tapi,
suka mengarut ngarut bila tengah suka suka , hati tengah gembira , bila nak lepaskan tension .
berkata kata mengenai
saya
ramah , banyak cakap
sangat outspoken
berterus terang
tak tetap pendirian ,kadang kadang rasa mcm mudah sgt terpengaruh
suka bermalas malas di rumah
suka sangat makan
sayang keluarga
sayang kawan kawan
garang
tegas
suka juga buat hal sendiri
bercita cita nak pergi backpacking trip bila dah berduit
muzik adalah nyawa lappy adalah hati
pemaaf mungkin
benci pada sesak, sempit, bising
jadi senyap bila marah
rasa diri ni bossy ,suka mengarah ngarah
bukan orang yang fun mungkin
menjadi sangat menyampahkan bila sangat marah dan geram
dan saya
hidup mengikut rentak laluan hidup yang ada tanpa bentakan , kadang kadang mungkin ya saya mengeluh . penat mungkin dengan keadaan sekeliling juga marah dengan diri sendiri yang suka ambil mudah .
juga
buat masa ini FT adalah hero saya :) nickhun adalah super super hero saya :)
tanpa apa apa pengaruh malam ini saya sibuk bergebang mengenai diri sendiri
menjadi terbuka kadang kadang baik barangkali
juga meluah apa yang difikirkan .

No comments:

Post a Comment