Thursday, May 27, 2010

unemployed


Lama sungguh aku tak update, busy lah aku di rumah nih ! >.<". Aku sungguh tak productive sem break ni, konon-konon mahu kerja part time (dah cukup berangan tu amy, kau part time kat rumah je jadi maid!) akhirnya tersadai dekat rumah makan, tidur, online , tengok tv . menarik bukan aktiviti kau amy? -_-" . hari hari bukak channel KBS world lepas tu tengok semua drama yang ada , just name it happiness in the wind, flower in my life, cinderella stepsister, becoming billionaire, semua tengok tanpa missed, bagus sekali ! Sebab dah kebanyakan menonton televisyen,menonton drama menyedihkan akibatnya aku tenggelam dengan dunia aku sendiri sampai orang ajak lepak pun tak nak ! gila macam dah tak update dengan dunia luar, anti-sosial kah aku?ahah .Takpe aku memang suka di rumah kan kan kan amy kan? ( tapi kalau dapat pergi travel kan seronok?kan?kan?hmmm berangan je lah kau amy tak habis habis T_T)hari hari tengok cerita korea, mungkin sem depan boleh score BKR?!ahahahahah.kebanyakan mengarut aku , sudah ! sudah ! sekejap sekejap nampak tak gambar ada lelaki kacak makan strawberri di atas, 'chansung aa ^O^ ' .ohhh dia my crush sekarang, hensem kacak bergaya bukan?ohh dia sangat tinggi, i like .ngehee . ok menggedik kejap dekat page sendiri .ahah

okeylah babai semua.
-__-

No comments:

Post a Comment