Sunday, September 26, 2010

Fashionistas la la la

Me with my lil sister alia . saya pakai bawal je, dia pakai shawls dengan inner syria, cantik !
tak taw kenapa dia pejam mata masa nih

Saya tak pandai berfesyen, tapi teringin nak pandai berfesyen . Dulu bila shoppings bila nampak je favourites teros ambik dan bayar, tak pikir panjang dah . Nowadays saya sangat broke, tak mampu dah nak begitu, nak beli mesti kena pikir panjang, i mean really panjanggggggg okeyh.



Tak sabarnya nak kerja ada duit sendiri boleh beli apa saya nak. ahh, bila my sister dah kawen i lost all my penajaan untuk shoppings, memang dah takde teros. kakak use to be my banker lah dulu . ahah . I'm in a mission of searching a nice dress to wear, basically saya memang takde satu dress pun, pakai pernah la masa kecik-kecik dulu tipu lah kan kalau tak pernah. Now tengah suka sangat dengan maxi dress, tak nak yang flowery sangat tuh, nak yang plain, so senang nak match dengan apa-apa .








Pakai dgn fur cardi



Suka style ni dengan denim



Tengok nice kan dress yang Hana Tajima pakai ni boleh pakai dengan anything to cover the outer tu, cardigan ke, denim jacket ke . ohhh so want that -_-"

saya bercakap mcm terer sangat je berfesyen, emm padahal time diploma dulu selekah je until one day my friend suki cakap 'amy sejak break dengan _______ dah makin pandai berbaju eh' ha camtu lah lebih kurang ayat dia eh tapi bukan nya maksud dulu saya tak pandai pakai baju, maksud dia macam pandai melawa, camtu lah .heee .tapi tak taw apa kaitan dgn yang break tuh ha, mungkin lah kot saya macam dah pandai sikit nak melawa-lawa nih . Cuba pakai shawls, mcm-mcm style sampai tudung pun boleh jadi shawls.haha . dah pandai sikit nak pakai blouse yang flowery tuh, haa saya admit lah most of my blouse mesti bunga-bunga bagai sampai kemeja pun sama. haha ,minah bunga . keke



Suka sangat pakai shawls, tapi sekarang dah malas tak tau kenapa lebih prefer pakai tudung bawal or tudung yang ada awning tu, sebab nak cepat kot . Kebanyakan shawls saya dah bagi adik saya pakai . Kadang-kadang je lah pakai bila rasa ada mood. saya memang begini, bila ada mood baru nak rasa pakai something yang lebih sikit, bagi saya lah, org lain mesti rasa biasa je tgk apa yang saya pakai ;)








First time pakai shawl pergi class :)


Ini shawl yang first saya beli tapi pakai yang merah atas ni dulu .



Ini masa 1st sem of degree dekat shah alam



the one and only shawl beli online



same blouse and shawl dgn yang atas tapi pakai dgn inner and different style of wearing it. pakai masa openhouse housemates . gamba dgn fyza :) . ignore yang belakang tuhh -_-"



sori kualiti gambar cam haram, ambik guna hp nokia chokia saya ni je ;( plus tajok takde kaitan sgt dengan saya pun tapi kalau Hana Tajima mungkin tepat kot.cewahh






2 comments: